Leadership Transformațional Coaching
																	
																																			
								                                                             
						 
					 
				 
								 
			 
			
	
										
	
		
			
Leadership Transformațional Coaching – Lider Transformațional – Coaching pentru manageri, echipe și afacere
		 
	   
	
		
			Ce este?
Leadership Transformațional Coaching – colaborez cu persoane fizice sau juridice (manageri, angajați cu potențial ridicat, antreprenori și/sau echipele acestora prin sesiuni 1 la 1) pentru a le oferi suport să obțină mai multă conștientizare de sine, să-și clarifice și să își însușească obiectivele, să și le atingă, să-și deblocheze potențialul și să acționeze ca un Lider Transformațional (abilități tranzacționale și emoționale).
 
Suport pentru:
 
Manageri
- Noi manageri;
 
- Manageri sau persoane cheie care se confruntă cu o serie de provocări (implicând, de obicei, relațiile cu angajații);
 
- Liderilor de echipe;
 
- Store Managerilor sau managerilor de restaurante;
 
- Managerilor care administrează o Zonă sau o Regiune;
 
- Pregătirea pentru roluri mai mari;
 
- A corecta unele probleme de comportament și pentru a le oferi suport liderilor să rezolve conflictele interpersonale;
 
- Pentru formarea unor noi aptitudini;
 
- Pentru performanță;
 
- Conform agendei managerului.
 
 
Cu ce rămâi, după o colaborare cu mine de minim 4 luni:
- Dezvoltarea ta ca manager tranzacțional;
 
- Moduri de aplicare, interacțiune pentru situații și evenimente de la job;
 
- Organizarea timpului ca manager;
 
- O nouă viziune asupra jobului;
 
- O altă abordare a stilului de conducere pe care îl aplici;
 
- Separarea situțiilor, nimic nu este personal;
 
- Fiecare problemă are 10 soluții;
 
- Faci alegerile cele mai bune pentru tine, atât în job cât și în viața personală;
 
- Îți dezvolți creația.
 
PACHET RECOMANDAT – STRUCTURĂ
- Stiluri de conducere: tranzacțional și trasformațional;
 
- Dezvoltarea ca lider transformațional: carismă, gândire idealizată, inspirațional, motivațional și creativ;
 
- Organizare operațională, pe Arii de Management;
 
- Acțiuni de implementare deja aplicate, din experiența mea;
 
- Simplificarea procedurilor operaționale;
 
- Planuri de motivare personal;
 
- Experiență în tranziții.
 
PACHET RECOMANDAT – COMPLET
 
 
Afaceri mici și mijlocii
- Dezvoltarea unui plan de pregătire și implementare, în funcție de nevoile afacerii: satisfacerea clienților, comunicarea la locul de muncă, implementarea unor standarde și proceduri dintr-o altă perspectivă…
 
- Motivarea oamenilor;
 
- Mai multă structură, direcție și concentrare;
 
- Îndrumarea oamenilor în găsirea unor soluții mai bune;
 
- Mai bună cunoaștere a resurselor disponibile și cum pot fi cel mai bine utilizate;
 
- Lărgirea orizontului de informații, idei și soluții disponibile;
 
- Eliminarea factorilor de stres;
 
- Îmbinarea carierei cu viața personală.